View unanswered posts | View active topics It is currently August 24th, 2017, 5:39 am

Search found 5146 matches
Search these results:

Search 
Author Message

 Forum: Other Games   Topic: MECHWARRIOR 5: MERCENARIES!!!

Posted: December 4th, 2016, 8:17 pm 

Replies: 1
Views: 337



ZOMG!!! MECHWARRIOR 5!!!

Admittedly, it looks like shit right atm... but FUCKING MECHWARRIOR!!!


*Fooxed*

Z

 Forum: The Pub   Topic: Anal Probe

 Post subject: Re: Anal Probe
Posted: October 28th, 2016, 2:37 pm 

Replies: 8
Views: 447

soooo.... how did it go....?

 Forum: Other Games   Topic: No Man's Sky

 Post subject: Re: No Man's Sky
Posted: August 19th, 2016, 1:26 pm 

Replies: 7
Views: 613

Dont think it was... I bought it on GoG so...

btw, the TS server is down? Somebody poke Java lol

 Forum: The Pub   Topic: HBD Weezie!

 Post subject: Re: HBD Weezie!
Posted: August 19th, 2016, 3:12 am 

Replies: 3
Views: 190

Thanks for the bday wishes!

I worked, meant to take the day off, then I worked the weekend. Yay for responsibility :lol:

 Forum: Other Games   Topic: No Man's Sky

 Post subject: Re: No Man's Sky
Posted: August 19th, 2016, 3:09 am 

Replies: 7
Views: 613

wait. you were steam chatting with me?? when...? :lol: I did pick the game up and I'm enjoying it immensly. Bought it through GOG vs Steam tho.

 Forum: Other Games   Topic: Tom Clancy's Splinter Cell is FREE

Posted: August 8th, 2016, 1:59 pm 

Replies: 3
Views: 277

Can I leave it to my children in my will?

 Forum: General BF1 Discussion   Topic: Interesting BF5 news...

 Post subject: Re: Interesting BF5 news...
Posted: August 8th, 2016, 1:58 pm 

Replies: 53
Views: 3038

Damn.

I'm glad I just ordered two GTX 1070s to make this game run... That's just too pretty to have to turn the settings down...

 Forum: The Pub   Topic: What are you watching now?

Posted: August 8th, 2016, 1:56 pm 

Replies: 283
Views: 13932

We've been binging through a delayed watching of GoT. Just finished Season 3 last night. I've read the books, the Mrs hasn't. The Red Wedding was fun.  8-)  :lol:

 Forum: The Pub   Topic: What are you reading now?

Posted: August 8th, 2016, 1:55 pm 

Replies: 140
Views: 8013

I read just about a book a week, sometimes more, sometimes less... I'd be posting on here non-stop if I did every book I read lol. But I did read a graphic novel, The Private Eye by Brian K. Vaughn. http://d9sc4sa3w69f6.cloudfront.net/tpeye_01_small.jpg I got the all in one from my library ($50 O.o)...

 Forum: General BF1 Discussion   Topic: Interesting BF5 news...

 Post subject: Re: Interesting BF5 news...
Posted: July 9th, 2016, 2:17 pm 

Replies: 53
Views: 3038

The SOUND!!! It looks amazing. I'm liking the whole "move the behemoth around" thing. Move it strategically (more like some asshat is gonna park it somewhere stupid) to be able to help the team more.

 Forum: The Pub   Topic: HBD Pharrett

 Post subject: Re: HBD Pharrett
Posted: July 9th, 2016, 1:55 pm 

Replies: 4
Views: 350

Wait. The Phar was born on Independence Day???

 Forum: General BF1 Discussion   Topic: Weapons of BF1

 Post subject: Re: Weapons of BF1
Posted: July 9th, 2016, 1:54 pm 

Replies: 10
Views: 573

I'll wait for the beta, and I'll probably even wait until Christmas to pick up the game, hopefully with a sale. Let all you whooses pick it up first and decide if it's really any good lol

 Forum: The Pub   Topic: Photochopping & Lulz

 Post subject: Re: Photochopping & Lulz
Posted: July 9th, 2016, 1:52 pm 

Replies: 4322
Views: 110422

Morphie's Law looks like it'd be a riot with this group :lol:

 Forum: The Pub   Topic: What would you do in front of this?

Posted: July 9th, 2016, 1:48 pm 

Replies: 3
Views: 268

hmmm... definitely hack that system. what with unified gender bathrooms being a-ok in teh warshington now... and then hire 10 year old boys to sort through the resulting images to weed out all the... less than desirable images...

 Forum: General BF3 Discussion   Topic: I am the greatest... a recitation by Hoff

Posted: June 13th, 2016, 1:46 am 

Replies: 24
Views: 1199

Holy thread revive Batman!

 Forum: The Pub   Topic: Photochopping & Lulz

 Post subject: Re: Photochopping & Lulz
Posted: June 13th, 2016, 1:42 am 

Replies: 4322
Views: 110422

Bahahaaha! Yes! Sooooo that zissky...

 Forum: General BF1 Discussion   Topic: Interesting BF5 news...

 Post subject: Re: Interesting BF5 news...
Posted: June 13th, 2016, 1:40 am 

Replies: 53
Views: 3038

Want! Want! Want!

 Forum: The Pub   Topic: A One Ringy Dingy

 Post subject: Re: A One Ringy Dingy
Posted: June 13th, 2016, 1:38 am 

Replies: 9
Views: 676

If my work had a cell phone circle jerk... the mind cannot imagine the terrors that would be there... not good terrors though.

 Forum: The Pub   Topic: A One Ringy Dingy

 Post subject: Re: A One Ringy Dingy
Posted: May 31st, 2016, 2:41 pm 

Replies: 9
Views: 676

Sounds like a cell phone circle jerk...

 Forum: The Pub   Topic: Happy Birthday Java

 Post subject: Re: Happy Birthday Java
Posted: May 31st, 2016, 2:40 pm 

Replies: 6
Views: 363

Holy crap! He actually replied to something???

Happy birthday!

 Forum: Other Games   Topic: Overwatch

 Post subject: Re: Overwatch
Posted: May 24th, 2016, 10:54 pm 

Replies: 5
Views: 409

Looks like a good time, no time though.

Don't mind me, I'll just be over in Far Harbor waiting for No Man's Sky

 Forum: The Pub   Topic: Photochopping & Lulz

 Post subject: Re: Photochopping & Lulz
Posted: May 16th, 2016, 12:39 pm 

Replies: 4322
Views: 110422

Image

 Forum: The Pub   Topic: Photochopping & Lulz

 Post subject: Re: Photochopping & Lulz
Posted: May 13th, 2016, 8:38 pm 

Replies: 4322
Views: 110422

When was Java in Seattle?

 Forum: Hardware   Topic: Nvidia 1070 and 1080

 Post subject: Nvidia 1070 and 1080
Posted: May 6th, 2016, 10:52 pm 

Replies: 0
Views: 270

Um... damn. Reviews will tell the whole story, but they're saying a 1070 will be more powerful than a Titan X and a 1080 will be more powerful than 980SLI... :shock: Priced at I think $379 and $599. If those numbers are true and they're getting that performance out of these things, I might be lookin...

 Forum: General BF1 Discussion   Topic: Interesting BF5 news...

 Post subject: Re: Interesting BF5 news...
Posted: May 6th, 2016, 10:48 pm 

Replies: 53
Views: 3038

Ok, so prior to seeing the trailer I wasn't interested.

Now... now I'm very interested. Excited even. Looks pretty damn fun!
Sort by:  
Page 1 of 206 [ Search found 5146 matches ]



Jump to:  
cron






Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.